top of page

טריקופיגמנטציה Tricopigmentation

טריקופיגמנטציה היא טכניקה אסתטית הכוללת הכנסת פיגמנטים ספציפיים לחלק שטחי מאוד של העור באמצעות מכונות וציוד מיוחדים. טכניקת טריקופיגמנטציה שונה לחלוטין משיטת הקעקוע, שכן פיגמנט מוכנס לשכבה שטחית מאוד של העור ומבטיח תוצאה טבעית מקסימלית, פיזור פיגמנט וצבע.


טריקופיגמנטציה
טריקופיגמנטציה

חשוב לציין שאפקט הטריקופיגמנטציה אינו נמשך לנצח, אלא זמני בהשוואה לטכניקת הקעקועים, הוא נמשך 1,5-2 שנים, מכיוון שכולנו משתנים במהלך הזמן, וההשפעות הקבועות יכולות להיות לא טבעיות ככל שעובר הזמן, מה שהופך את הטכניקה הזו לבטוחה וטבעית לחלוטין.


Tricopigmentation הוא תהליך דומה ל-SMP שבו המטפל משחזר את המראה של זקיק השיער הטבעי על ידי הנחת פיגמנט בעור. 

גם הוא דומה לזקיק שיער מגולח או יכול להוסיף צבע מאחורי קווצות שיער קיים יותר. 

ההבדל העיקרי בין Tricopigmentation (Trico) ו-Scalp Micropigmentation (SMP) הם הפיגמנטים שבהם משתמשים. 


תהליך הטריקופיגמנטציה משתמש בפיגמנט מיוחד המכונה פיגמנט הידרופילי. 

הפיגמנטים האורגניים והלא-אורגניים הללו מכוסים כדי לשמור על רושם חד מאוד בעור אך יתפרקו תוך שנתיים עד שלוש שנים.

אם רוצים פתרון זמני לנשירת שיער, Trico עשויה להיות האפשרות הטובה יותר, עם זאת, פיגמנט יכול להישאר בעור אצל אנשים מסוימים. 

כאן במרפאת doron hair אנו משתמשים רק במיטב עבור הליכי הטריקופיגמנטציה שלנו ואנו גאים לפרסם ש- Beauty Medical, Int. הוא ספק הטריופיגמנטציה הבלעדי שלנו.


מי יכול להפיק תועלת מטיפול בטריקופיגמנטציה?

הליכי המיקרופיגמנטציה הבלעדיים של קליניק טליזי מדמים זקיקי שיער במראה טבעי כדי להחזיר את המראה של זקיקי שיער מגולחים או ארוכים יותר. 

הרושם הפיגמנטי על הקרקפת שלך נועד להשתלב ולהתמזג בדפוס השיער הטבעי שלך ונותן אשליה של ראש שיער מלא יותר.

ניתן להצביע על טיפול בטריקופיגמנטציה למטופלים עם נשירת שיער מסוגים שונים, או אפילו רק להסוואה לאחר ניתוח ולאחר פרוצדורות כירורגיות או על פי טראומות קודמים.


  • נשירת שיער גנטית אצל גברים ונשים כאחד

  • הסתרת צלקות

  • סוגים שונים של התקרחות

  • אלה שעברו או מתכננים לבצע שיקום שיער כירורגי או השתלת שיער

  • אלו שכבר אינם מועמדים לשיקום שיער כירורגי

  • הסרה או פרישה של מערכות שיער תותבות או פאות


כמה זמן לוקח לפיגמנט להיעלם?

פיגמנט המיקרופיגמנטציה פותח במעבדה כך שמערכת החיסון תוכל לספוג אותו תוך 2-3 שנים בהתאם למאפיינים האישיים של המטופל. 

בין האלמנטים שיש לקחת בחשבון: סוג העור, הרגלי הלקוח, חוזק המערכת החיסונית וכו'. כתוצאה מכך, אי אפשר לחזות את העיתוי המדויק של תהליך הדהייה.


הגעה לתוצאה של מראה מגולח

ניתן להגיע למראה שיער מגולח שהופכת לאופציה מקובלת יותר עבור גברים מקריחים באמצעות הליך Tricopigmentation, הפיגמנט מופץ בצורה מאוד טבעית, בדיוק באותו דפוס כמו שיער טבעי, מה שמבטיח אפקט קוסמטי טבעי מאוד של הההשתלה.


תיקון צלקות

טריקופיגמנטציה יכולה לשמש בהצלחה לתיקון והסוואת צלקות לאחר ניתוח או לאחר כוויה/טראומה, ומייצגת הליך זעיר פולשני וללא כאבים. 

טכניקה חדשנית זו משמשת בהצלחה לתיקון צלקות השתלת שיער באזור התורם באמצעות שיטות השתלה של יחידת זקיקים (ניתוח רצועה) ושיטות מיצוי של יחידת זקיקים.


הגברת הצפיפות הקוסמטית והשפעת המלאות

האם ניתן לעבור טיפול טריקופיגמנטציה בשיער ארוך? אני לא מוכנה להתגלח עדיין ואני חושבת שלא אעשה את זה להרבה זמן. האם יש פתרון לתיקון מהיר בינתיים?

כן, אנחנו יכולים לבצע טיפול Tricopigmentation עם אפקט צפיפות כדי להפחית שקיפות ולהסוות את נשירת השיער בפועל, וליצור אפקט קוסמטי מלא יותר. אין צורך לגלח שיער לצורך הליך טריקופיגמנטציה.

Kommentare


bottom of page